Fredagen den 18 april

Strålande solsken också idag!

Promenad och simtur har hunnits med idag. Roligt med sällskap av Duvan. Och skönt att träna lite! Nu ska jag strax sätta mig i bilen och köra de 13 (?) milen hem till mamma. Ska umgås med henne ikväll och förhoppningsvis får jag även se minsta syrran och hennes nya kille (!). Har jag tur kommer pappa hem från jobbet framåt kvällningen...

Imorgon blir det jobb för hela slanten. Likaså på söndag. Segt innan, men man ska inte klaga. De extra pengarna gör gott för en students ekonomi! Dessutom är det faktiskt lite roligt. Och rasten ska jag se till att ta när solen skiner som mest så att jag kan ta en promenad runt Lilla Le i värmen.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback