Gotland i sommar, ska jag bli politiker tro...?

Jag tycker faktiskt ganska bra om måndagarna... för då är jag i Karlstad. Just idag är det på sätt o vis lite halvsegt o va i Karlstad eftersom Jim äntligen kommit hem (till Ed alltså), och då har jag åkt. Har inte sett honom på över 2 veckor nu. Så länge har vi inte varit ifrån varandra sen jag var ute och tågluffade för 2 och ett halvt år sen...

Igår blev jag invald i Saco Studentråds styrelse. Det ni! Det är spännande som bare den! Tyvärr kan jag inte åka på första styrelsemötet eftersom jag ska till Bergen då, men jag ska följa med till Almedalsveckan på Gotland i början av juli och det ska bli väldigt roligt! En aning nervöst också eftersom skadet blir första gången jag träffar alla i styrelsen, men vilket tillfälle kan väl vara bättre att lära känna varandra än där?!
 


Loggan blev visst inte övertydlig, så för er som inte vet det kan jag berätta att Saco betyder Sveriges Akademikers CentralOrganisation och det är ett samlingsförbund för 24 fackförbund i Sverige. Saco Student ligger alltså under Saco och består av 23 underorganisationer (jag är ju med i LR Stud). Totalt har Saco Student ca.100 000 medlemmar.

Strax valborg. Och mycket snart sommarlov. Vilket i och för sig kommer bestå mer av jobb än av någonting annat, men sommar är sommar. Och jag ska köpa en solstol har jag lovat mig själv, så jag har någonstans att tillbringa de få lediga stunder jag får... Eftersom det är då solen kommer lysa, garanterat!

Kommentarer
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

Postat av: C A Z Z I S

Rösta i modell-duellen i mitt senaste inlägg!! :)

2008-04-28 @ 20:20:17
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Matilda

Ha en trevlig kväll :) !

2008-04-28 @ 20:20:23
URL: http://EnMatildaa.blogg.se
Postat av: Madeleine

hallå! var det redan 2½ år sen du va iväg på tågluff?????? känns som förra året eller nåt. märkligt. Btw. har du missat att du är utmanad?? ;) gå till min blogg. Puss

2008-05-16 @ 10:45:36
URL: http://mittalltomallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback