Onsdag den 16 april

Har haft speeddejt med min kära F1 idag. Härligt att se henne! Synd bara att det endast varade i 25 minuter :( Lite sommarplaner hann smidas iaf, så nu längtar jag ännu mer tills tiden då dagarna är som längst här i Sverige.

Träning har det blitt idag också. Puls-pass borta på universitetet. Skönt var det! (När det var över iaf!)

Just nu gräddar jag  v å f f l o r,  för att njuta av samtidigt som matteboken måste fram. Plugg, plugg, plugg, ständigt detta plugg. Jag längtar så sjukt mycket tills det är över! (Om det någonsin kommer gå över... om jag känner mig själv rätt kommer jag söka kvällskurser o distanskurser i många år framöver...)

Stundvis har SOLEN skinit i Karlstad idag, men regnet öste också ner ett tag... Underbart med dessa ljusa kvällar i alla fall! Jag stormtrivs och blir tusen gånger piggare än när mörkret sänker sig redan innan skoldagen slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback