Besök

Besök är alltid trevligt!
Catrin dök faktiskt upp till slut, även fast jag tvivlade ett tag där. Klockan halv ett anlände hon i buss till Karlstad, enbart 4 och en halv timma för sent. Då fick vi såklart vänta en tag i stan innan nästa buss gick hem till mig och sen fick vi traska en bit, men klockan halv två var vi hemma :) Och efter det var helgen trevlig!

Catrin lämnade mig på söndagen, men redan på måndagen fick jag nytt besök, av lillsyrran denna gången. Underbara, älskade. Jag undrar när hon ska bli vuxen? (Vad nu kriterierna är för det...?) Men vet inte om det är vuxen hon strävar efter att bli... Hon är en sån där som sätter sig själv i lite kniviga situationer ibland, men för det mesta brukar hon lösa dem ganska bra, hoppas så även denna gången. Att hon kommer på vad som är bra alltså.

Jag fick VG på min grammatiktenta! Skönt att ha det på en delkurs i engelskan, lär säkert bli den enda, men skitsamma, jag är görglad!


Idag har vart en ganska dålig dag, vädret är piss och jag har haft ont i magen över tjafs som är i skolan.
Anyway, morgondagen blir nog bättre.

Kommentarer
Postat av: My

Kul att höra att det går bra för dig (: besök är alltid skoj ja!

Postat av: My

Kul att höra att det går bra för dig (: besök är alltid skoj ja!

2008-02-26 @ 19:15:46
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback