Födelsedag!

Jag hade en superbra födelsedag igår!
Var massa folk som hörde av sig via sms, telefon, internet, vykort osv. Vad glad man blir!

Dessutom hade jag den stora äran att bjuda 7 personer på födelsedagskalas. (Vid två tillfällen). Först var älskade Jim här i sällskap av min mor och hans mor. Senare på kvällen kom vännerna Jennie, Angelica och Kristina. Väldigt trevligt var det med mycket skratt o stoj! Och massa goda rulltårtsbakelser för min del som fick fika två gånger :)

Jag fick paket också! Bland annat ett monopolspel och ett annat sällskapsspel, choklad, presentkort och en finfin kokbok!

Så var man 22 år då! Inte så himla lastgammalt va? Men ändå, ett år äldre. Gud, vad tiden går fort! Nu har jag sagt upp min lägenhet och det börjar bli ganska hög tid att fundera ut om vad jag ska skriva mitt examensarbete... Kan inte fatta att jag strac är färdig lärare. Knäppt. Men kul!

Snart påsk! Hoppas ni får en GLAD sådan!
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback