LR Stud, i mitt hjärta.

Tidig fredagmorgon till sen söndagkväll tillbringades i Linköping, konvent med LR Stud. Fredagen innehöll bland annat god mjukglass och besvikelse i form av inställd LISTEN-konferens på Island i sommar. Lördagen innehöll långa diskussioner (där till och med jag vågade mig upp i talarstolen) och mycket underhållande festkväll. Söndagen innehöll stressiga förhandlingar och ett spännande CS-val.

Idag har jag pluggat. Inte så mycket som jag borde gjort, naturligtsvis, det gör jag aldrig. Men lite i alla fall. Lite är bättre än inget! Ska strax iväg till universitetet och dansa Lindy Hop. Ojojoj, hur ska detta gå?!

Senare ikväll dyker min älskade Jim upp här i Karlstad, för att jag ska slippa vakna ensam på födelsedagens morgon. Han är så söt! Imorrn blir det så kalas med älsklingen, mor, svärmor och vänner (fast inte alla samtidigt).

Påsklov snart! Jag ska sova hemma i 2 hela veckor! Helt otroligt underbart skönt ska det bli! Ska dock åka till Karlstad och skriva två tentor under den tiden, men ändock. Sova hemma i dubbelsängen är alltid skönt!


AH! Jag har visst glömt bort att baka! oops! Skynda skynda Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback