När börjar livet så som det ska vara?

Söndag igen.
Denna veckan har min älskade verkligen lyst med sin frånvaro. Jag har saknat honom värre än vanligt och det har varit jobbigt! Nu har jag varit hemma (eller iaf i Dalsland) sen i torsdag kväll, men har inte sett Jim själv mer än ett par minuter.

Fredagen spenderade jag på jobb och sen med mamma och pappa och vänner i kyrkan i Mellerud. Stannade hos mamma och pappa till sen lördag eftermiddag. Mamma fick med mig på Friskis & Svettis, så idag har jag träningsvärk i hela kroppen! Men kul var det! Igår kväll var jag och Jim hos fantastiska vännerna Maria & Christer med världens charmigaste barn; Simon, Oskar och Alice. Vi käkade tacos, spelade dataspel, busade, kollade på melodifestivalen, mumsade kladdkaka och massa godis m.m. Härlig kväll!

Idag har jag pluggat lite, skrivit en låtsasansökan om ett jobb på engelska. Solen skiner så snart är det dags för en promenad med Nanook!

By the way...har jag sagt att jag ska till Island i sommar? 5-13 aug blir det iaf. Först konferens och sen roadtrip med Anna och Catrin! Kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback